Monday, December 20, 2010

Antara Accounting & Fashion World??

Hye semuanya!!
salam saya ucapkan kepada para pembaca, para ibubapa dan para para sakura:)
HEHE,agak lama saya tak bercerita dan merepek di ruang mulutmuncung ini kan?

Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pembaca setia saya:)Sudah 7 bulan lebih saya tak meng-update entry saya kan?
Ternyata anda semua sangat RAWKS!! dan ternyata pipi anda semakin gebu apabila dipuji saya kan??

KANTOI SUDAH:)

Baiklah, merujuk kepada tajuk di atas (OMG, kenapa ayat mcm nak bina ayat karangan ni)
Untuk pengetahuan para pembaca, saya sekarang sedang menjalani latihan industri atau dalam bahasa kasar para pelajar universiti ialah PRAKTIKAL:)



Pelbagai onak duri telah saya hadapi sebagai pelajar jurusan perakauanan (PEEWITPEEWIT)
in able to make sure saya pass my last semester dengan jaya nya.Tetap
i apa kaitannya dengan FASHION WORLD??

Yess, saya sangat addicted to fashion atau seangkatannya. Bersungguh sungguh nak ikuti rancangan seperti AMERICA's NEXT TOP MODEL .(sila kelik)
So segala tentang fashion bizz akan saya ikuti dengan bersungguh sungguh hingga parents saya pelik kenapa saya tak begitu apabila belajar.HAHA

Apa apa pun saya berjaya balance kan antara accounting dan fashion dengan jayanya.AMIN:)
Terdapat pelbagai cara untuk memastikan bahawa kedua dua pihak ini berhasil.


Antaranya, belajar bersungguh sungguh dan hasilkan semua itu dengan niat yang tulus dan penuh penggayaan:)

Selain itu juga , install self mode saya according to situation.
Here i attach some pictures just for tatapan para pembaca.



Situation 1: Apabila saya ke dewan kuliah@ kolej style



editor note: ketiga tiga adalah pakaian rasmi saya ke kelas.
 

*dimana stylenya??


SOLUTION= saya akan pakai warna senada dari segi tie, kasut or beg yang saya miliki.
Sila kelik
untuk melihat entry terdahulu mengenai barang saya:)



Situation 2: Apabila saya bergaya. BERGAYA KE??


















 




















 editor note: kesemua  gambar diletakkan apabila saya berada dalam keadaan separuh sedar :p Jangan salahkan Gambar Tidur itu, Terima Dengan Sepenuh Hati :)hahahha.




Kesimpulannya, apabila kedua dua nya di gabungkan maka terhasil sebuah gaya yang dipanggil CACAMARBA.

JANGAN TERPEDAYA DENGAN RUPA SAYA
  Hehe, ye saya tahu entry kali ini agak merapu but saya just nak make it as bahan tatapan guraun senda.AWWW sweet doh!


Akhir kata, Selamat Mencuba dalam mem-balance-kan hidup anda dengan cara dan gaya tersendiri u'olls :)







6 comments:

  1. oklah ur post this time... hehhehehe. talking bout fashion tingy....

    ReplyDelete
  2. calvin:)
    thanksss
    next time i will give a tips oke?

    ReplyDelete
  3. wah..ko tidur dengan penuh fesyen...stail!

    ReplyDelete
  4. hahah gaban ,

    gaya tu nak kena pose lama gak tu.hahha

    ReplyDelete
  5. Ini nak belajor ker nak melawa??
    Btw mana muncung?? Nampak hidung mungil dia ;p

    PojiePooh; Hanya Satu...

    ReplyDelete
  6. Oh yes, jangan salahkan gambar kau tidur tu sb aku yang amek! Hahaha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...