Sunday, April 18, 2010

azym syafiq secret list?????

Hye para pembaca.Sori kerana i jarang nak update blog lately.Oleh itu saya nak susun sepuluh jari termasuk jari kaki n jari kawan kawan saya sekali.hahah. tak da kaitan langsung.Baiklah hari ini i nak cter my favourite things that i own.Some of them i bought i guna my money.KAAAAAACHINGGGGG$$$$$:)Amboi yang mata duitan konfirm terbangun dan terbeliak mata bila i sebut duit ek.hahha.Kita selami entry ini macam la kita ada di sebuah fashion show bertaraf rendah buatan azym syfq si merengkepundekmarangkeper:)

First is my Zebra skin for my laptop.(Tiada zebra mati semasa pembikinan blog ini dijalankan)-_-
(ini gambar dari bahagian atas)


PEEWITPEEWIT
(amboi pandai laptop i berikan pose lain ek...Sape la ayah dia kan???)

Next is almari baju saya di kolej saya.Para pembaca diingatkan bahawa anda akan terkejut melihat almari saya yang dihias seperti kedai baju tingkat dua jaya jusco tu!hehe.So lets cekidaud it fellas

this is my ties collection.


Haha.Tempting kan?btw baju tersebut tak akan and tak mahu dijual even i terdesak tak ada duit nak makan.Eh jap..(keningkening)konfirm tak akan dijual.hahah.Baiklah kte teruskan dengan bahagian beg ye tuantuan and puanpuan.Beg seed ni i ada dalam tahun ni juga.Berbaloi untuk dipakai kekelas nak kendong buku buku tersayang yang semua berat.Lagi2 anak pertama i ACCOUNTING.Beliau dilahirkan dengan purata kilograms yang agak berat.

Dan barisan beg lain yang dipakai mengikut kesesuaian tempat and keberatan buku subjek i:)


Baiklah bagi mengakhiri fashion show kita hari ini saya persembahkan koleksi selipar saya di kolej saya.

(Selipar lain semua kat rumah.Tak nak bawak sebb nanti abah i konfirm dia saje xnak tolong angkat beg i yang penuh barangan i ni.huh:(

END OF SHOW....

p/s:Make up para model ditaja oleh azym sendiri..

2 comments:

  1. jujo nye aku kurang minat design kulit binatang..zebra ke, rimau ke..
    but everyone's different rite?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...